It's all coming back to me now

Nu jävlar ska det hända grejer, började på helkur camebridge igår, satt framför min vän och drack kaffe utan mjölk och socker (brukar ha ganska mkt mjölk och två bitar socker!) och kollade på medans hon drack en chokladfrapino och en hallonmuffin, men jag kände inget sug whatsoever!

Ska försöka komma igång med denna bloggen igen, utan att skämmas och sånt, använda den som en s.k dagbok för hur det går i min viktmindskning.

Okej, igår, 18.00 med jeans och thirt på mig 111 kg

Idag när jag vaknade 110 kg.

Får se om jag uppdaterar senare hur jag känner mig, kan erkänna att jag en timma efter min senaste dricka måste erkänna att jag är hungrig, men jag har inte druckit vatten (DÅLIG JONNA) än idag, så nu när jag skrivit detta så ska jag ta och hämta mig en tillbringare, kanske squeeza in lite citron i det (har hört att magsäcken ska dra ihop sig av det,  någon som vet om det stämmer?)

Tack för mig, och elaka kommentarer om min vikt undanbedes, jag vill inte behöva ångra att jag berättar det för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback