Stephanie

Detta inlägg tillägnar jag Stephanie, för att jag har lust med det helt enkelt.

Stephanie började i vår klass efter sommarlovet, i tvåan.. så vi har inte ens gått ett år tillsammans, men det känns som om jag har kännt henne förevigt.
Hon är smart, hon är rolig, hon får en att le och skratta när man mår dåligt.
Hon är en sån kompis som gör vadsomhelst för sina närmsta.
JAG ÄLSKAR DIG STEPHANIE!!!

Steph har varit med om mer skit än vad en människa under en livstid ska tåla och ändå är hon så underbar som hon är, och om jag hade kunnat, så hade jag gett dig all solljus som finns, alla stjärnorna på himlen och all lycka i världen.

Puss på dig. Lavvio <3

image13

Kommentarer
Postat av: stephie

Fan jonna, varför ska du vara så underbar så jag börjar gråta? Jag älskar dig med min vän, & det är otroligt att vi är tjejer båda två men endå är så nära varandra. Jag brukar inte vara bra på att ha tjejkompisar. Men du är bäst, love you babe

2008-02-09 @ 19:00:43
URL: http://thismess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback