Verkligheten.

Hm, igår (torsdag) så kollade vi på en dansk film som hette Elsker dig for evigt.
Med min danska idol Mads Mikkelsen. Den var bra, tror jag. haha, satt o tänkte för mycket på att jag inte gillar filmer när folk är otrogna. Jag antar att det är för att för mig, kärlek är fluffigt. Kärlek är äkta. Och det måsta vara rent, eller rättare sagt, det är så jag vill att den ska va. Så jag tycker inte om när dom visar oss verkligheten. Fånigt, jag vet. Men det är sån jag är.
Men om jag ska fortsätta från igår. Hade hysterisk mensvärk så jag orkade inte med sista lektionen (gympa)
Kanske bara jag, men jag tycker det är ologiskt att vi tjejer måste ha gympa medans vår livmoder krampar ihop sig och stöter ur sig massa blodäckel. Usch. Så jag skyndade mig ut på stan och hämtade min beställning till Robert :) CUPCAKES, choklad med hallonfyllning. Dom var jättegoda :D:D:D
Men han blev nöjd och det är huvudsaken. Jag fick min present av honom igår, en vattenpipa :D den är jättefin, mesadels grön, med lite guldiga detaljer. <3 sen köpte jag äppel samt Jordgubbs tobak med, Har provat bägge nu, och jordgubben var godast <3, men jag tror jag gjorde nått fel när jag provade äpple, så jag får prova igen nån gång ^^
Just nu sitter jag utanför klassrummet och väntar på att vi ska börja och jag fryser fingrarna av mig :) OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN TILLS IKVÄLL!!!!
Ska bli skitkul :)
Myskväll/FEST hos Robert :)
DEt blir Maxi, Mikael, Miki, Stephanie och MORBROR ALÄKS som kommer :) miiihp :D:D:D:D

MEn nu orkar jag inte skriva mer, så :D:D:D:D
Ska försöka skriva oftare, får se om jag uppdaterar imorgon om hur det gick ikväll, och jag ska försöka ta bilder :O:O:O Steph, har du med dig din kamera? :O måste komma ihg att ladda min batterier när jag kommer hem

image14
Roberts Cupcakes

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback