Jag rör mig tyst, hör inte hemma här. Jag är vålnaden.

Vet inte varför. Känner mig typ jävligt opepp på allt just nu. Är allmänt depp.
Jag bara gör en massa grejer som jag inte vill göra, men jag måste för annars dampar mina föräldrar loss på mig.
Jag failar på prov i skolan. Jag har massor med uppgifter att lämna in, annars får jag IG i mer än ett ämne.
Sen så kommer jag vara tvungen att sova ensam fram till onsdag. Och för att avsluta den här fina blandningen så förstörde jag min rygg när jag jobbade i trädgården i 8 timmar i helgen mot min vilja.  Det var inte jag som valde att köpa hus, så varför måste jag ta hand om det då?

Jag önskar att dom bara kunde lämna mig ifred, bara låta mig vara ensam. Finns inget värre än att vara tvungen att vara social när man inte vill det.

Alla minnen bara svämmer över och kommer tillbaka. Vill bli av med dom, vill inte minnas mer. Jag vill att det ska finnas en reset knapp så jag bara kan glömma allt.

Jag vill hem. känner mig inte direkt på humör att sitta här i skolan och vara gråtfärdig.
Det ska bli skönt att få simma ur sig all frustration i kväll med Ena.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback