Nöjd nu?

En banan
En apelsin
En skorpa



Det var min middag idag. Är du nöjd nu ditt jävla svin?
Kan du sluta läsa innehålls förteckningen på allt jag äter nu?
Kan du sluta säga att jag äter svinigt, när jag äter varken mer eller mindre än vad andra gör?
Kan du sluta kolla på mig och min mat när jag äter, som om jag vore nån jävla gris?

Det kanske är svårt att förstå, men jag vet redan om att jag är en fet jävla kossa, och det blir inte bättre av att jag blir påmind varenda JÄVLA sekund. Jag mår inte bättre av det iaf, du kanske gör det. men ditt största nöje verkar vara att se ner på mig för vad jag än gör, hota mig, och om jag gör en dålig sak så tar det bort 50 bra saker jag gjort på en hundradels sekund.
Du kan aldrig vara nöjd, jag kämpar och kämpar, och jag kan inte ens få ett fucking jävla tack?

Det blir hejdå samma sekund jag fyller 18, då sticker jag. så slipper jag det här jävla fucking slavhemmet för gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback