Precious

Det känns som om det var längesedan jag skrev här.. För längesen, Har velat skriva flera gånger, och har faktiskt suttit mig ner och börjat skriva, men det slutar med att jag bara lägger det i utkast istället, fråga mig inte varför.
Jag ska verkligen försöka bli mer aktiv här, för det känns som om mitt psyke behöver luftas lite, speciellt nu på hösten.
Det blir mörkt och grått och det kommer vara det nu i 5 månader. Inte undra på att över hälften av svenska folket är deprimerade 8|
Så från och med nu ska jag försöka (försökaförsöka) uppdatera oftare ^^

Kommentarer
Postat av: Stephie

hehe, skulle gjort det :P

Vi får hjälpa varandra <3

2008-11-11 @ 11:17:08
URL: http://thismess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback