Bird Gerhl


Det känns som om jag har så mycket känslor inom mig. Men nu när jag försöker skriva av mig för engångs skull.. så  kommer det inte fram något. Jag känner glädje och lycka.  Pågrund av dig Steph <3 Du anar inte hur mycket jag har saknat denna känslan som du ger mig. Men samtidigt så känner jag mig ledsen. ensam. stressad. pressad. arg. besviken och allmänt irriterad. Det är så jäkla mycket just nu som tar upp mina tankar och ger mig huvudvärk och denna blyklump av känslor i magen. Det som är värst är att jag inte vet var de flesta känslor kommer ifrån. Så jag kan inte göra något åt det. Jag vill ut och resa. Far far away from here. Jag vill till överallt och ingenstans. Jag vill njuta av mina positiva känslor och slippa allt som jag egentligen inte vill göra. Som jag inte orkar göra.


Ta mig härifrån eller ge mig vingar så jag kan flyga iväg och vara fri som en fågel, men just nu känns det som om någon har rivit av mig mina vingar och stampat på mig

One day I'll fly away
.


I am a bird girl now
I've got my heart
Here in my hands now
I've been searching
For my wings some time
I'm gonna be born
Into soon the sky
'Cause I'm a bird girl
And the bird girls go to heaven
I'm a bird girl
And the bird girls can fly
Bird girls can fly


Bild tagen från Deviantart.com

Kommentarer
Postat av: Stephie

vi rymmer <3

2009-02-25 @ 13:51:54
URL: http://thismess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback